Καλώς ήρθατε στο Ιστολόγιο e Νηπιαγωγείο στο οποίο θα διαβάσετε θέματα που αφορούν την προσχολική αγωγή ...
Η νηπιαγωγός Νατάσα
RSS

10.29.2010

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 6 ΜΕΧΡΙ 16 ΜΗΝΩΝ


Μιλάμε για παιδιά που αρχίζουν σιγά σιγά να τεστάρουν τα κινητικά τους όρια, να αντιλαμβάνονται τη μονιμότητα των προσώπων και των αντικειμένων και… ενώ μέχρι τώρα αν έκρυβες το πρόσωπό σου πίσω από ένα αντικείμενο το παιδί δεν έμπαινε στον κόπο να σε ψάξει τώρα πια θα σε αναζητήσει στο λεπτό. Οπότε μπορείς να παίξεις μαζί του «κρυφτό» Κου-κου-τζα… επίσης ότι έχει σχέση με ψυχοκινητικά δρώμενα: σε τραβώ, με τραβάς, κάνουμε βαρκούλα, ακούμε και μουσική και περνάμε τέλεια!!!
Παρατηρητικότητα! Τα βρέφη αρχίζουν να παρατηρούν καθώς επίσης και να μιμούνται τα πάντα. Μου βγάζεις γλώσσα-θα σου τη βγάλω, μου κάνεις γκριμάτσες- κι εγώ τα ίδια, θα μου πετάξεις λούτρινη μπαλίτσα-θα προσπαθήσω κι εγώ! Ακόμη μπορεί να επαναλάβει μια πράξη που του φάνηκε ενδιαφέρουσα. Για παράδειγμα, αν έχει μάθει ότι όταν πετάξει ένα αντικείμενο θα μετακινηθεί ένα άλλο (π.χ. μια μπάλα μπορεί να ρίξει κάτω μια όρθια κούκλα), μπορεί να προκαλέσει το ίδιο την πτώση χτυπώντας την κούκλα με το πόδι.  Οι κινήσεις του αποκτούν σκοπό.
Επίσης είναι μια καλή ευκαιρία να ξεχυθείς σε πάρκα, παιδότοπους,  παιδικές χαρές και οπουδήποτε υπάρχουν άλλα παιδιά, χρώματα κι ωραίοι ήχοι. Διοργάνωσε εσύ τέτοιες συναντήσεις στο σπίτι σου…
Ας δοκιμάσουμε και κάτι ακόμα, είναι ένα συγκεκριμένο ντουλάπι-συρτάρι- τσάντα- κουτί που του τραβάει συνέχεια την προσοχή όμως δεν του επιτρέπεις να το πλησιάσει για λόγους ασφαλείας? Ας γίνει λοιπόν το δικό του ντουλάπι! Γέμισέ το με πράγματα που μπορεί να αγγίξει, να μυρίσει, να πειραματιστεί κι άφησε το να το εξερευνήσει…
Υ.Γ. Αφιερωμένο στη φίλη μου Πέρσα και δεσμεύομαι με νέες ιδέες σύντομα!

Νηπιαγωγός Νατάσα Γκαγκαλνά

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου