Καλώς ήρθατε στο Ιστολόγιο e Νηπιαγωγείο στο οποίο θα διαβάσετε θέματα που αφορούν την προσχολική αγωγή ...
Η νηπιαγωγός Νατάσα
RSS

9.25.2009

ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ


Περνάω μια περίοδο στη ζωή μου η οποία ξέρω ασυζητητί ότι θα μείνει βαθιά χαραγμένη στη μνήμη μου αφού είναι το παρθενικό μου ταξίδι στο χώρο της εκπαίδευσης ως νηπιαγωγός “πια”. Έχω πλέον τη ΔΙΚΗ μου τάξη, τα ΔΙΚΑ μου παιδιά και κάπου εκεί αρχίζει ο προβληματισμός, η εύρεση λύσεων κι ένα απροσδιόριστο άγχος χωρίς τέλος κι αρχή. Διότι καλή η θεωρία, καλές και οι γνώσεις κι η όρεξη και το μεράκι και… ΑΛΛΑ στην πράξη τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ένας συνεχής αγώνας δρόμου καθώς πρέπει να σκεφτώ τα παιδιά, εμένα, τους γονείς, αυτούς που πρέπει να δώσω αναφορά, τους/τις συναδέλφους κι έννοιες όπως αξία, όρια, κανόνες, στόχους… ΣΤΟΠ… Και κάπου εκεί σταματάς να τα σκέφτεσαι όλα αυτά και πράττεις, πράττεις με το καλύτερο δυνατό τρόπο και δημιουργείς…!

1 comments:

Natasa είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ...

Δημοσίευση σχολίου